Seminyak - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Yvonne Prins - WaarBenJij.nu Seminyak - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Yvonne Prins - WaarBenJij.nu

Seminyak

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

03 Mei 2014 | Indonesië, Seminyak

Momenteel liggen we aan het zwembad bij te komen van de lange reis. Deze viel eigenlijk erg mee, in totaal hebben we er wel 23 uur over gedaan van huis naar hotel... Hotel Puri Saron is een gezellig complex aan het strand gelegen. Mooie ruime kamer met een grote badruimte.
Vanmorgen een stuk over het strand gelopen, flinke golven waar de surfers proberen om hun kunsten te laten zien. Straks ook even de zee in....:)
Wat gelijk opvalt is dat de bevolking uiterst vriendelijk is en heeeeeel relaxt!!

  • 03 Mei 2014 - 11:03

    Zus:

    Hee zus,
    Lekker hoor! De eerste foto ziet er super uit. Heb je ook foto's van het strand? Maak ons maar heerlijk jaloers

  • 03 Mei 2014 - 11:20

    Zus:

    Huh? De rest van mijn bericht werd niet geplaatst!? Raar! Maarre.... Waarom die 2e foto? Op zn kop? Vanuit onze achtertuin? Vind je het daar ook zo paradijselijk?

  • 03 Mei 2014 - 16:14

    Yvonne Prins:

    Ik denk een foutje van pa..... Hahaha

  • 03 Mei 2014 - 16:23

    Yvonne Prins:

    Ik weet nog niet goed hoe ik de foto's erop moet plaatsen.... Probeer het morgen weer.

  • 03 Mei 2014 - 16:23

    Yvonne Prins:

    Ik weet nog niet goed hoe ik de foto's erop moet plaatsen.... Probeer het morgen weer.

  • 04 Mei 2014 - 12:51

    Philip Gevaert:

    Op de foto's ziet het er allemaal prima uit. Ik ben wel nieuwsgierig hoe El en Peter te water gaan. Graag zou ik daar een fotootje van willen zien. En...natuurlijk niet alleen van achteren genomen. ha ha. Bali is eigenlijk een groot paradijs op aarde. Geniet er van. In de schaduw is het vaak heerlijk toeven. En...een Bintang op z'n tijd is niet te versmaden. En Peter....ja de whiskey hè. Duur en dus kalm aan daar mee. Groet en een fijne vakantie voor jullie.

  • 05 Mei 2014 - 13:37

    Nettie En Ria:

    Ha die Yvon,

    Wij kunnen ook heel mooie foto's sturen van onze beukenlaan, ha haha.
    We gaan je volgen, fantastisch hoor. Het ziet er veelbelovend uit!

    Heel veel vakantieplezier van ons,

    Nettie en Ria

  • 06 Mei 2014 - 16:31

    Peter Prins:

    Hi Philip, ik reageer weer op jouw reactie en hoop dat dit de juiste manier is.
    Genieten doen we elke dag meer. De foto van onze onderdompeling komt er ook zeker nog aan. Whisky heb ik hier nog niet gedronken en ook noet gemist, maar de Bintang smaakt net zo als de vorige keer en je weet zelf hoe belangrijk het is om het vochtpercentage in net lichaam op peil te houden. Het genieten is zo, dat ik Elly al heb voorgesteld om onze retour ticket in te wisselen en hier een rumah sassa. Te kopen, maar daar wil zij nog niet aan. Wij houden jullie op de hoogte

  • 10 Mei 2014 - 08:44

    Philip:

    Nu heb ik de reactie van Peter wel gelezen. Ja, het is net een droomwereld. Maar pas op, als je daar langere tijd verblijft kon het nog wel eens anders worden. Groet aan mijn lieve nicht Elly.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 4876

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 26 Mei 2014

Bali

Landen bezocht: