7 mei Pemuteran - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Yvonne Prins - WaarBenJij.nu 7 mei Pemuteran - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Yvonne Prins - WaarBenJij.nu

7 mei Pemuteran

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

07 Mei 2014 | Indonesië, Pemuteran

Langen, de chauffeur kwam ons vanmorgen om 9.30 ophalen. We reizen verder naar hotel Adi Assri in Pemuteran. Het is een reis wat in totaal met de nodige bezichtigingen 7 uur in beslag heeft genomen. De eerste stop was bij de vlindertuin. Niet groot maar wel mooie vlinders waargenomen. Zie de foto's. Niet alleen vlinders maar ook kevers en wandelende takken. De 2 e stop was bij een koffieplantage. We kregen van de eigenaar een 10 tal kopjes met daarin verschillende koffie en thee waar we van konden proeven. De 3e stop was een uitzicht over de sawas. Er hingen daar ook een aantal vleermuizen die op de dag uitrusten en s'nachts voedsel, fruit, gaan zoeken. Ze komen daar wel op de dag weer terug.
Het hotel ligt aan zee. Mooie ruime kamers met de douche ook weer buiten net zoals het vorige hotel. Het toilet is ook in de buitenlucht. Natuurlijk wel door een deur in onze kamer in een afgesloten ruimte.

• 07 Mei 2014 - 21:23

Clautje:

Ha lieverds, klinkt allemaal goed en erg leuk. Leuk om mee te lezen wat jullie daar beleven. Heel veel plezier en geniet ervan. Groetjes en knuffff voor jullie alle vier.

• 08 Mei 2014 - 11:48

Ike:

Ziet er goed uit :)!!! xx

• 08 Mei 2014 - 12:12

Philip:

Leukefoto's. Het reisverslag komt me allemaal bekend voor. Ik heb de reacties van Peter niet gezien. Ik mis de verhalen over de apen die nabij Permuterans in het wild leven. Maar wie weet. De wegen bij Tanah Lot zijn vlak. Dat was dus eigenlijk best te doen op de fiets. Zelfs ik kon dat. Groet aan jullie allemaal in het bijzonder Peter en El.

• 08 Mei 2014 - 19:05

Trudy:

Hi Yvonneprins.waarblijfje.nu? B-)

• 09 Mei 2014 - 09:33

Yvonne Prins:

Hoi Philip,
    De apen langs de weg hebben we wel gezien maar heel vluchtig vanuit het busje... Raar dat je de reactie niet hebt gezien... Zal het zo aan pa vragen.

Ike, we genieten hier volop!! Elke dag is een feestje!!XX

• 10 Mei 2014 - 08:39

Philip:

Ik deed alles op m'n smartphone en dan lukt het kennelijk niet. Nu zit ik achter de computer en kan ik wel reacties lezen.